Obavijest za licitaciju PVC polovne stolarije

JAVNA USTANOVA BOLNICA TRAVNIK
Na osnovu odluke direktora broj 10-4450/2 od 30.4.2025. godine, Javna ustanova Bolnica Travnik, objavljuje
LICITACIONU PRODAJU
USMENIM JAVNIM NADMETANJEM
PREDMET LICITACIJE
- PVC stolarija- 272 komada
Predmet licitacije je prodaja PVC stolarije (polovne), koja je bila ugrađena na glavnoj zgradi JU Bolnice Travnik. PVC stolarije je vizuelno u jako dobrom stanju, starosti do 20 godina.
Dimenzije stolarije su sljedeće:
340x200cm- 96kom, 280x185cm- 85kom, 300x185cm- 5kom, 190x185cm- 10kom, 560x185cm- 30kom,
130x165cm- 3kom, 70x70cm- 7kom, 150x150cm- 6kom, 560x140cm- 6kom, 470x140cm- 6kom,
90x140cm- 1kom, 280x140cm- 5kom, 140×190- 5kom, 1212x332cm- 1kom, 1012x332cm- 1kom,
812x312cm- 1kom, 972x313cm- 1kom, 492×313- 1kom, 335x300cm- 1kom, 220×250- 1kom.
Procjenjena početna vrijednost je 10.000,00 KM bez PDV-a odnosno 11.700,00 KM sa PDV-om.
Prodaja se vrši u viđenom stanju.
USLOVI UČEŠĆA I PRODAJE
Pravo učešća imaju sva pravna i fizička lica koja uplate depozit u visini 10% i to najkasnije jedan sat prije početka licitacije na blagajni JU Bolnica Travnik o čemu će uredno dobiti potvrdu koja će poslužiti kao prijava učešća na dan licitacije.
Prilikom uplate depozita fizička lica su dužna potvrditi svoj identitet dostavom ovjerene kopije CIPS-ove lične karte, ovjerene kopije uvjerenja o prebivalištu, odnosno ovjerene punomoći o zastupanju ako se radi o zastupnicima, a pravna lica su dužna dostaviti ovjereni aktuelni izvod iz sudskog registra.
Prodaja predmetnih stavki se vrši usmenim javnim nadmetanjem.
Licitirati se ne može ispod procjenjene početne vrijednosti.
Standard podizanja cijena tokom nadmetanja je 100,00 KM.
Kao najpovoljnija ponuda smatraće se ponuda sa najvećom ponuđenom cjenom.
Ponuđač koji bude određen kao najpovoljniji, iznos uplaćenog depozita će se uračunati u kupoprodajnu cijenu.
Najpovoljniji ponuđač snosi sve troškove poreza, prenosa vlasništva, transporta i sve druge troškove.
Najpovoljniji ponuđač je dužan potpisati kupoprodajni ugovor i uplatiti iznos najpovoljnije postignute cijene na licitaciji na broj računa 1549212004814619 kod Intesa San Paolo Bank i svih drugih obaveza proisteklih iz kupoprodaje u roku 7 dana od dana završetka licitacije.
Primopredaja slijedi nakon ispunjenih svih kupoprodajnih obaveza.
Ako odabrani ponuđač iz bilo kojeg razloga ne potpiše kupoprodajni ugovor, gubi pravo na povrat depozita, a najpovoljnijom ponudom smatrat će se sljedeća ponuda sa najvećom ponuđenom cjenom.
Ponuđači koji nisu uspjeli ponuditi najpovoljniju ponudu, imaju pravo na blagajni JU Bolnica Travnik podignuti uplaćeni depozit odmah nakon završetka licitacije ako uredno vrate izdatu potvrdu o uplati depozita.
VRIJEME RAZGLEDANJA PVC STOLARIJE I LICITACIJE
Informacije o karakteristikama PVC stolarije mogu dobiti pozivom na broj 030/509-904, kontakt osoba Šehzudin Dervišić.
PVC stolarija može se pogledati svakim radnim danom u krugu JU Bolnica Travnik u vremenu od 7:00 do 15:00 sati od utorka do četvrtka.
PVC stolarija se kupuje u viđenom stanju.
Licitacija će se održati 8.5.2025.godine(četvrtak) sa početkom u 11 sati u krugu Bolnice, ul. Kalibunar bb.
Licitacija se smatra uspješno okončanom protekom pet minuta od isticanja najviše postignute cjene.
Tekst licitacione prodaje bit će objavljen na TNT radiu počev od 6.-7.5.2025.godine jednom dnevno u intervalu od od 15,00-16,00 sati, oglasnoj ploči JU Bolnica Travnik i web stranici JU Bolnica Travnik.
Predsjednik Komisije
Dervišić Šehzudin